Du vet bättre än jag


Det var ingen sovmorgon för mig idag inte. Halv 10, 10 blev jag väckt av väckarklockan och kvart i elva åkte jag in till stan för att se Sofia sjunga. Jag har aldrig i hela mitt liv hört henne sjunga och då har vi känt varann ända sen födseln(!!) Jag kan iallafall inte komma på nån gång jag hört henne. Men nu skulle jag alltså få höra och hon var otrooligt duktigt alltså! Nu är inte jag en expert på musik, röster, toner eller nånting, men om vi säger såhär, hon sjöng mig till tårar och det har ingen annan gjort. Det blir mitt betyg. Vilket är ett bra betyg!

Nu ska jag sätta mig och dikta ihop en låt om onsdagens prov i kulturhistoria. För er som inte känner mig kan jag bara snabbt berätta att jag rätt ofta brukar göra det när jag pluggar inför prov. Jag skriver en låt av hela skiten. Mycket roligare sätt att plugga och enklare att komma ihåg. Exempel finns HÄR. Otroligt smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0