Svar på kommentar:

Fick en fråga om hur mycket en sån här resa kostar så tänkte att jag kan passa på att svara på den nu när jag ändå bara väntar på mitt flyg. 

Det är såklart väldigt olika beroende på hur mycket man vill lyxa etc. Jag har träffat folk med både en budget på 5000kr/månaden och 20 000/månaden. 

Jag har haft målet att hålla 10 000kr/månaden men sparat så att jag har extra till övers. Oväntade saker kan ju inträffa och så. Har tyvärr gått över budget lite så jag skulle tippa att det har hamnat på ungefär 12 000 i månaden istället. 

Hoppas det var ett tillräckligt bra svar på din fråga och jag hoppas att du får dig ut på din resa. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0