2/1 -2015

Gott nytt år från Sydney!! Woho! 
Vilken bra nyårsafton vi hade och ett helt fantastiskt grymt tolvslag med de mest fantastiska fyrverkerier jag någonsin sett! 
Tyvärr var båda våra mobiler döda så bilder gick det inte att ta.. Har faktiskt inte ens bilder från när vi var i parken innan. Vi var nämligen först i en liten park med massa svenskar från ungefär 15-21 innan vi gick till parken där vi såg fyrverkerierna ifrån. 
Så en bildfattig nyårsafton men en av de bästa nyårsaftonarna i mitt liv!
Lyckades få en bild på mig och Frida i parken iallafall! 

Sen craschade vi ett gruppfoto och jag lyckades få ägaren till bilden att lägga till mig på Facebook och skicka bilderna. Extra kul när jag tycker att bilden är fett skön. 

Och där tog det slut. Det är ju tur att vi har ögon att se med iallafall så vi minns i våra huvuden! 

Så nu är vi i Sydney iallafall, vi har inte hunnit se så mycket då vi valde att utnyttja våran sista dag på ett HOTELL väl genom att ligga i sängen nästan hela dagen (ok, vi la oss och solade i en park också en stund) 
Idag har vi lämnat hotellet och bytt boende och bor nu hos en Supertrevlig tjej i hennes lägenhet i norra Sydney inte helt långt från Manly beach. Så inte särskilt centralt men vi bestämde att det är bättre att satsa på centrala våran sista vecka för då kommer vi närmare flygplatsen. Smart smart. 
Så nu blir det en massa Lata dagar på stranden och jag tycker i skrivande stund att det ska bli sååååå skönt! För vi har tvingats tänka så mycket på så kort tid i allt förflyttande. Jag menar, vi har ju inte haft fast boende på fem dagar egentligen, och det tar faktiskt på krafterna. 

Så nu har vi tid att pusta ut och vila, och det vet jag en tjej som heter Rebecka som har tänkt att göra till 104%. Starting now - Godnatt!

P. S hittade en till bild. På mitt knä, lite cider och en halv kropp. Not bad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0