Vyss på dig, suss på dig

Är det någon utav er som har sett Djungelboken? Med Baloo och King Luis och alla? -Bra! För isåfall känner ni igen rubriken. Och för er som ej har sett den (skandal!) så kan jag förklara att det är ormen (som jag förtillfället glömt namnet på.. -hjälp?) som sjunger det när han ska lura Mowgli (?) att somna så att han kan äta upp honom. Men tack och lov räddar någon Mowgli, men jag kommer inte ihåg vem.. Mitt minne är inte vad det varit, när jag var liten kunde jag hela filmen utantill. Fast nu har jag ju fyllt 19 så minnet är väl snart ett minne blott. 
Så här ser jag iallafall ut just nu. Jag vill nämligen visa upp alla saker som jag fått ikväll! Vi var ute för jag ville hinna fara på Cirque du soir (?) innan jag åker hem för jag har hört så himla mycket om den klubben men aldrig varit där själv. Så ikväll var det dags, tyvärr hade jag nog fått lite för höga förväntningar för riktigt så bra var det ju inte.... men vi fick gratis popcorn, glowstick, ett svett armbant, ett hippiehårband och ansiktsmålning (allt lyser i sånt där speciellt ljus. UV- ljus kanske det faktiskt heter?) Var en helt OK kväll iallafall, men nu är jag trött så nu ska jag vagga mig själv till sömns och sjunga som ormen "Vyss på dig......suss på dig... jag snor mig, runt kring dig..." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0