Trött!

Att jag är trött idag är jag visserligen inte så förvånad över, men jag fick mindre sömn än jag trodde, för Martha och henne klass ska nämligen till Frankrike över dagen (hur jäkla stört är inte det? De ska åka dit för en dag på utflykt för att barnen ska beställa bröd på franska typ) Så hon skulle vara på skolan halv 7. Tanken var inte att jag skulle gå upp så tidigt ändå men jag vaknade tio över sex och allting var tyst och det var ju himla konstigt för de borde ju vara påväg att fara tänkte jag. 

Så jag dubbel kollade tid (och datum) och när klockan sedan var kvart över kände jag att jag inte vågade vänta längre på att någon kanske skulle vakna så jag skyndade upp och väckte Martha och började göra henne klar. Sen hade de visst inte försovit sig sa de, men jag tycker ändå att de lekte liiite med elden om de inte kallar det försovning när man vaknar 10-15 minuter innan man ska vara på skolan, om än skolan är 5 minuter bort. 

Hon kom då i tid iallafall, och jag vaknade ca 1 timme tidigare än normalt. Vilket även betyder att jag fick max 3 timmars sömn. 2 och en halv tror jag. Så jag ska powernapa lite nu och sen ska jag ta mig en liten spanings tur på cpgatan tror jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0