Tre veckor

Idag är det exakt tre veckor kvar tills jag åker. Jag kan verkligen inte fatta det! Hur tusan kan det ha gått ett helt år redan??? Och hur ska det bli att bo hemma igen? I Skellefteå? Efter att ha vant sig vid London... Snacka om att byta ner sig... Haha! 

Okej, nej, det känns jätte bra ändå. Eller iallafall bra, har visserligen inget jobb i sommar vilket suger, men vet ni vad, det känns ändå bra! Det känns ändå som att jag kommer överleva - inte bara överleva heller utan faktsikt ha det bra och vara nöjd, även utan sommarjobb! 

Så länge det blir fint väder. Hur är förresten vädret i Skellefteå nu? Vad ska jag vänta mig att komma hem till? Egentligen borde jag väl nog fråga detta senare, vädret kan ju hinna ändras rätt mycket på tre veckor. Tre veckor. Om jag kommer härifrån vill säga, mina barn har börjat leta efter mitt pass efter att mina värdföräldrar skämtade om att de borde ta mitt pass ifrån mig så att jag inte kan ta mig hem, så nu letar barnen för fullt när de får chansen. Det är bäst att jag håller det gömt! Hahaha. 
Passade bra med något svenskt här tyckte jag! Denna söta lilla affär hittade vi alltså i Brighton och när vi gick in där så luktade det verkligen som en gammalt svenskt torp ungefär. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag tänkte direkt på våran sommarstuga. Jätte gulligt var det iallafall och hon som jobbade där var jätte trevlig hon med!
Förresten så kom jag på nu att jag inte ens har visat bilder från Birghton, det kanske vore kul att se? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0