Torsdag

Idag är det torsdag och det fortsätter att vara sol! Åh vad jag blir glad! 

Jag har spenderat större delen av dagen med att sitta ute och läsa Harry. Insåg nämligen att jag måste öka takten lite med tanke på att jag åker hem om ca 3 veckor och har två böcker kvar... illa! Men jag har en plan - jag ska be pappa att låna sista Harry Potter boken på engelska på Skellefteå stadsbibliotek och ta med till mig så kan jag läsa den när jag flyger och sitter ensam en hel natt på Arlanda utan säng eller något att göra. 
Det bygger ju dock på att jag hinner läsa klart halvblodsprinsen först och det är ju lättare sagt än gjort.. men jag har läst 3 kapitel idag iallafall så fortsätter vädret att vara såhär så ska det nog gå bra!
 

(Ej min bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0