Tisdag

Jag höll på att skriva Måndag, för det känns verkligen som måndag eftersom det var bank holiday igår (alla är lediga) så det kändes lite som en söndag. Men nej, det är alltså tisdag idag och inte måndag, där ser man. 

Jag är iallafall väldigt glad, förutom att solen bestämde sig att försvinna just när den är i position till ballkongen... så det betyder att jag inte fick sola idag som jag så gärna ville eftersom jag blev lurad på solen igår (behövde jobba istället) Nåja, det kunde ju vara värre. 

Utöver det så har jag verkligen ingenting att berätta. Ingen kul iallafall, för det ända jag gör nuförtiden är att leka och mysa med mina barn så mycket som jag bara kan, sen få panik över hur lite tid det är kvar, sen planera inför min sommar i Sverige på lite olika vis, träffa vänner och sedan börjar det om igen. Inte jätte kul att prata om dagarna i ända, tycker åtminstonde jag. Så jag ska istället ta mig ner till köket och trolla ihop något att äta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0