Sista minuten!

Alltså jag är en stjärna på att lyckas skjuta upp saker tills sista minuten... i detta fall - balklänning. Jag hade hittat den perfekta men nu när jag äntligen tänkte ta tag i saken och beställa den så ser jag att jag inte kommer hinna få den i tiden eftersom jag skjutit upp detta.. känns lite riskabelt att beställa och så kommer den TIDIGAST samma dag som jag åker... liiite riskabelt. 

Så nu letar jag på nytt, och det ser väl inte ut som en omöjligt fall, men lite irriterande är det ju när jag hade den perfekta som i en liten ask! Bara det att jag glömde att stänga min ask.. 
Min kusin var fin förra året! Så jag måste ju vara det jag med, vill ju inte förpesta våran familj.. haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0