Måndag!

Jag hade en jätte bra dag igår, jag kan faktiskt inte ens förklara hur grymt det var att vara och se fotboll. Alla som är det minsta intresserade (eller inte alls till och med) borde åka och se någon gång i sitt liv. Wow! 

Jag önskar att jag själv hade ett favorit lag som jag hejade på i vått och torrt, tyvärr är jag inte tillräckligt intresserad för det.. men jag förstår, eller kan iallafall tänka mig, hur fantastiskt detta är för pappa och alla andra som verkligen håller på ett lag att faktiskt få se dem spela live och delta och ja, allt. Igen - wow! Det är verkligen nästan som en slags religion som min pappa sa. Det stämmer också som jag har hört folk säga, att i England tar man verkligen fotboll på liv och död nästan. Wow wow wow! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0