En vecka kvar!

Nu lyder jag min faders order om att uppdatera min blogg. Påtal om min fader så är han i England nu och kommer med tåget till mig om kanske 20 minuter. Yey! 

Men här har det sannerligen stått stilla, ursäkta ursäkta. Jag har massor att göra nämligen! Det är ju så som rubriken lyder att jag bara har en vecka kvar i London vilket betyder: Packa, planera och ta vara på tiden. Sen utöver det så fyller Kit 6 år på tisdag så jag håller på att fixa hans presenter för fullt men det tar sååå otroligt lång tid! Jag fruktar att jag inte kommer hinna klart... Jag får jobba som en idiot på måndag och tisdag under dagen så kan han få presenten på kvällen (vilket nog även blir bäst ändå eftersom de inte firar på morgonen som sagt)  

Ja, så det har jag pysslat med. Jag satt barnvakt hos min favorit familj näst efter min egen igår för sista gången (förmodligen) och det var lite sorgligt. Det mesta är faktiskt rätt sorgligt just nu, allting händer för sista gången nästan, och sånt är ju aldrig kul...! 

MEN det ÄR kul att Pappa snart är här! Fick just ett sms om att hans tåg går från London Bridge nu så han borde vara här om ca 15 minuter. Ska springa och möta honom nu då!
Sist Pappa var i London! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0