Dags att sova

Jag känner att jag hade kunnat skriva hur länge och hur mycket som helst om hur glad jag känner mig just nu, men det är svårt att sätta ord på alla känslor. Sen är jag som alltid rädd att något ska förstöra min glädje så fort jag uttrycker den. Jag hoppas att det inte ska hända nu (tvi tvi tvi)

Jag har iallafall råkat sitta uppe lite för länge nu och skriva, men så går det när man har inspiration för en gångs skull men nu är det dags att sova. Jag tänkte iallafall passa på att visa lite saker som jag fick i present av både andra människor och mig själv. Det kan ju vara kul att se? 
Så kläder, skor, mobilskal, bikini, tröja, såpbubblor, presentkort, kort och senare ett foto på mina barn i en fin ram som ser ut som storbritanniens flagga, godis och en neccesär. Inte helt illa, jag ska börja köpa presenter till mig själv varje år - då får man ju mycket mer och det är ju jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0