Trött tröttare tröttast

Godkväll. Ikväll har jag suttit barnvakt, längtat efter mat och läst Harry Potter. 

Det har faktiskt varit en väldigt bra kväll, om man bortser från det där med maten... Ni vet känslan när man längtar efter mat, alltså riktigt mat? Inga jävla mackor eller så, utan MAT. Den känslan hade jag under hela kvällen men eftersom jag befann mig i ett okänt hus känns det inte så bra att börja laga mat även fast de sa "feel free to help yourself to anything you kind find" så känns det fel. Jag hittade visserligen lite kycklig och broccoli (?) som var över i kylen som jag åt i brist på annat, men det var det matigaste jag kunde hitta... Men hungrig som jag var så åt jag macka och så också men det var så äckligt att det känns som att jag skulle kunna spy... usch... 

Det mysigaste var helt klart när jag skulle lägga pojken i familjen, han är ett år yngre än Kit och han älskar mig, trots att han bara träffat mig 3 gånger, haha. Så han somnade på min arm efter att ha gett mig en godnatt puss och lyssnat på Peter Pan. Det är gånger som dessa som jag verkligen längtar till den dagen jag själv blir mamma... haha. Det är lite synd att ögonblick som dessa inte händer med "mina barn" för om jag skulle mysa med en av dem blir den andra vild och galen för att jag inte myser med den, och hur gärna jag än vill så kan jag inte vara i två sängar samtidigt och att säga "jag kommer till dig sen" funkar inte heller. Därför blir det bara ett "godnatt" innan jag får stänga dörren. 

Nåja, nu är jag hemma iallafall och jag ska läsa klart kapitelt som jag höll på att läsa och sedan ska jag slumra in för att sedan vakna till en ny vecka (hjälp vad tiden går!) Veckan innan Sofia kommer!! 
(En sak som är bra med att Sofia kommer, om man inte räknar med själva faktumet att hon kommer vara här, så är det jätte bra för då finns det en stor chans att jag kan få knäppa lite nya bilder på oss två. Detta kort börjar ju vara 2 år gammalt och det går ju inte för sig! Fast nu när jag tänker efter tror jag faktistk att jag har ett kort som "bara" är 1 år gammalt... hm, men det duger ändå inte. Så jag hoppas att London kan hjälpa oss med det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0