Torsdag

Idag är det torsdag och det har jag firat med att träffa Clara efter ett långt uppehåll vilket var lika trevligt som alltid! Vi åt brunch på vårat vanliga ställe, som visserligen finns över hela London så vi förflyttar oss runt haha! Så det var trevligt. Något som däremot är mindre trevligt är vädret.... usch alltså. Vad hände med solen vi hade i tisdags?? Det är visserligen inte särskilt kallt men det regnar och sånt äckligt... det tycker vi inte om! Jag vill ha vår och sol! 

Något annat som jag inte tycker om är när städerskan inte kommer fastän hon ska! Alltså jag låter jätte hemsk när jag säger så (tycker jag själv) men det är ju så att om hon inte kommer så är det ju min uppgift att städa upp det som ligger och skräpar. Och om det då är som idag att jag har varit ute med en kompis och tänkt "det är lugnt, jag behöver ju inte städa" och sedan kommer jag hem en halvtimme innan barnen ska hämtas och så är huset en enda röra! Liiiiite irriterande är det ju minst sagt. Och av någon anledning så bestämmer hon sig alltid för att inte komma de dagar då jag har planer. Suck suck suck.. 

Tack och lov så är det torsdag idag och barnen har trummor igen (det var visst inte måndagar,hehe woups) så har hade lite mer tid än jag trodde, men ändå. Jag tycker inte om det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0