Tisdag

Hej och goddag! Jag har hamnat i någon slags bloggtorka känner jag och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ursäkta för det och jag hoppas att jag snart ska få lite inspiration igen! 

Idag har jag iallafall krigat mig till gymmet men det gick inte alls bra. Efter bara 40 minuter var min hals och kropp färdig... men det är ju bättre än ingenting och det var väldigt skönt att vara tillbaka igen! Måste lägga på ett kol nu ifall jag ska lyckas få tillbaka min kropp igen! 

En sak var förresten väldigt bra dock, det var att jag besegrade min största rädsla.. - löpbandet (heter det så?) Det kan låta konstigt men jag har varit livrädd ända sedan första gången jag testade och föll.. men idag tog jag mod till mig igen och försökte igen och det var ju jätte kul!!!!!! hihi. Så det var ju en bra sak och bra saker är ju bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0