Som jag förutspådde

Nu är jag hemma igen och klockan är just över 12. Med andra ord så hade jag helt rätt i att jag inte skulle vara senare än 2. Det var iallafall en väldigt trevlig kväll trots att min hjärna inte riktigt alltid var på samma ställe som resten av mig, den var nämligen rätt ofta mer fokuserad på min säng än människorna omkring mig... Men jag klarade mig bra, men kring halv 12 kände jag att nu har jag stannat tillräckligt länge och måste börja lyda min hjärna. Sen var ju alla väldigt många år äldre än mig och det märks tydligare när det är flera av dem och inte bara när det är två eller så, med andra ord kände jag mig väldigt liten. Jag undvek väldigt noga att säga att jag inte ens har gått ut skolan än utan sa bara att jag studerade tillexempel för något som är jätte jobbigt (tycker jag) är reaktionen som vissa människor kan få när jag säger att jag är 18 och alla tycker att jag är en bebis. Inte så roligt. 

Nu ska jag iallafall göra det min hjärna har velat göra hela kvällen - sova! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0