Segaste dagen i mitt liv so far!

Jag utnämner den här dagen utan tvekan till den absolut segaste dagen i mitt liv. Gissa vad jag har gjort? Sovit. Sovit hela jävla dagen! Enda sedan mitt förra inlägg och om det inte var för att jag har ska fara till Naz hade jag lätt fortsatt att sova hela kvällen. Hur fan kan man vara så trött undrar jag? 

Det känns iallafall inte så jäkla bra, jag har liksom "slösat" en hel dag som jag egentligen hade tänkt att få jätte mycket gjort på.. men jag antar att jag behövde sömnet, annars hade jag väl inte somnat? Nåja, det finns inte mycket att göra åt saken nu iallafall. Jag försöker piggna till lite genom att sitta och borsta tänderna i ansiktsmask, det brukar alltid göra saken lite bättre. Hoppas att ni har haft en bra dag iallafall! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0