Sagan om ringen

 
Hej och godkväll! Vad har ni för er? 

Jag för min del har just bortsat tänderna och myst ner mig i sängen och ligger och kollar på Sagan om ringen - behind the scenes. Det har jag ju nämnt förut att jag älskar, behind scenes alltså, ofta nästan mer än själva filmen. Så läget är helt perfekt just nu även fast dagen i sig inte har varit den bästa. Jag har märkt att mitt liv går extra mycket upp och ner i nuläget, precis som vädret nu på våren. Kanske är detta mina vårkänslor? Jag har ju ingen att bli nykär i (eller att ens fortsätta vara kär i... bara 1000002 mil bort) Så detta kanske är min kropps sätt att visa att det är vår, genom att bete sig som vädret? 

Påtal om vädret så fick jag uppleva idag hur stort London verkligen är för jag satt och kurade i mitt rum medan regnet smattrade utanför fönstret och det var allmänt grått och tråkigt utanför och sedan ser jag en bild på facebook som en annan tjej i London lagt upp där himlen var klarblå med strålande sol och så skriver hon "London bjuder på härlig sol och klarblå himmel. Åh vilken härlig vårdag!" (något liknade) Hon bor i norra och jag i södra, men det är ändå lite märkligt och jag kommer nog inte riktigt kunna vänja mig vid att det kans skilja så mycket även fast man är i samma stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0