Pippi och Bamse!

Idag är det World Book Day tydligen och det betyder att alla barn på skolan ska klä ut sig till valfri karaktär ur en bok. Mina barn tog varsin svensk karaktär och det gjorde mig glad och varm i själen (hehe) Så hela morgonen har vi pillrat med ansiktsfärg, ståltråd, hårspray och tillslut var vi klara. Jag ger er..... Pippi och Bamse!!
Så söta var de! Jag lärde Martha hur pippi "går" (hoppar/skuttar) så hon hoppade hela vägen till skolan (och alla kollade på henne med stora leenden och slängde ibland ifrån sig "I like your hair!") Kit har övat noga på att spänna sig som Bamse men det fick jag inte på bild tyvärr. Söta var de iallafall!



Kommentarer
Postat av: mamma

Oj så fina! Bra gjort!

2013-03-07 @ 19:12:28
Postat av: mamma

Oj så fina! Bra gjort!

Svar: Tack så mycket!
Rebecka Wallgren

2013-03-07 @ 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0