Påskkort

Jag fick lite påskkort och påskgodis i förskott eftersom de är borta över själva påsken. Jag blir verkligen så himla glad över sånt här! Jag antar att jag börjar förstå hur en förälder på riktigt kan bli glad över några röda och gröna streck som ens barn har målat. 
Kits kort var lite extra gulligt för han hade även skrivit, utöver glad påsk, att han kommer vara ledsen i Sri Lanka för att han kommer sakna mig. Jag fick nästan en tår i ögat. Återigen känner jag "hur ska jag någonsin kunna lämna dessa barn?" 

Martha var också lite gullig för hon hade gjort ett kort som hon vill ge till mig men tydligen hade de bestämt att Joes kort skulle vara till mig från alla så att Marthas kunde vara till deras mormor, så Martha kom och gav mig ett låtsas kort och sa att det var ett osynligt kort så att jag kunde låtsas att det fanns ett från henne också. Det är svårt att skriva hur gulligt det egentligen var, men jätte gulligt var det iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0