Onsdag

Idag. Idag är dagen jag har väntat på i flera månader, idag, om ca en timme, börjar Sofia sin resa mot London och till mig! Så om fem timmar kommer jag att stå, överlycklig, vid arrivals (vad heter det på svenska???) och vänta på att min vän ska kliva ut från dörrarna! Jag kunde inte vara lyckligare. 

Under tiden passar jag på att städa och få bort så mycket jobb som möjligt så att jag har mindre att göra efter att Sofia har farit. Jag hade även tänkt hinna få träffa Wendela ett tag med eftersom det är en onsdag (och inte söndag som jag på något sätt fått för mig?) så gick inte riktigt det.. så det sög. Men jag får väl vara glad över att jag fick mer tid att städa istället! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0