Mitt liv är räddat!

En vecka in i godis förbudet och jag håller på att få ett sammanbrott! Ok, inte riktigt så allvarligt men det SUGER ju att inte ha något gott att äta.. Så idag tog jag tag i fallet och tänkte så det knakade "Vad jag kan äta som inte innehåller socker?" Ok, det där är inte heller riktigt sant, för det finns ju en massa gott men jag har inget riktigt "efterrätts gott" om ni förstår? Så jag improviserade. 
Det var det smartaste jag gjort på länge för från min improvisation dök lösningen på mina problem upp! En fruktansvärt god, enkel och nyttig efterrättsliknande maträtt. Min skapelse har ännu inget namn (vad jag vet) så jag kallar den bara "banan och kakao" för det är precis vad den innehåller. 

Det må se ut som barnmat, men det smakar underbart! Och lätt som sagt, två steg. Steg 1) Mosa banan till önskad konstistens. Steg 2) Blanda ner kakao tills önskad smak uppnås. Klart! Lätt som en plätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0