Misson completed!

 
 
 
 
SÅDÄR då var jag redo att fara då. Så redo jag kan bli iallafall, för även fast jag känner mig tröttare än döden (och ser ut som att jag håller på att börja grina på första bilden, det gör jag inte) så ska det ändå bli lite kul, hoppas jag. Hade varit lite roligare ifall Cristin hade kunnat komma också, men är man sjuk så är man. Jag får klara mig själv. 

Så nu ska jag börja bege mig om jag vill hinna dit i tid. Det är visserligen inte så långt men jag måste hinna svänga förbi Sainsbury's först och skaffa mig lite vin, Eller, jag ska bestämma på vägen om jag ska det eller inte för Sainsbury's ligger på vägen jag ska gå ändå så jag får se om jag köper eller inte. Ha en bra kväll iallafall, gissar på att jag kommer vara hemma senast 2. Återstår att se ifall mina beräkningar stämmer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0