Måndag

Idag är ingen bra dag... för det första så har min hosta blivit värre igen...jag tänker dock ändå hålla fast vid min plan att inte bry mig om det i veckan, men det är ju ändå ytterst irriterande! För det andra så har mina hörlurar gått sönder.. (igen..) och dessa var faktiskt ett par "bra" som jag hittade hemma i höstas eller något och inte ett par "poundland-skitlurar" som jag kommer behöva köpa nu. För jag har inte ekonomin till att köpa nåt annat och jag behöver nya med detsamma! Så jag ska springa och köpa ett par nu innan jag ska hämta barnen. 

Och självklart, som grädden på moset, ska det börja regna och åska just som jag skrev att jag skulle springa till affären... suck suck suck. Men hörlurar är viktigt så jag får kriga. 

Det är iallafall en sak som är ganska bra med den här dagen, och det betyder att det är en dag närmare tills att jag åker hem (ja okej, det känns lite dåligt också) och eftersom jag vill krama Albin igen så är det en glad tanke, att det faktiskt bara är 68 dagar kvar!  (det var ju nyss 101??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0