Make a wish into the well

 
 
 
 
Jag fortsätter vara sjuk och det är jätte jobbigt... jag är sååå rastlös och jag vet inte vad jag ska göra... Jag känner mig som en klump för jag har inte tränat på en vecka men jag kan verkligen inte fara hur gärna jag än vill för det skulle bara göra allting värre och jag skulle dessutom inte få ut särskilt mycket utav träningen eftersom jag bara skulle stå och hosta. 

Så istället ska jag kolla på någon film tror jag mendan jag väntar på att solen ska hamna på rätt sida så jag kan sätta mig där och läsa, jag har hört att solljus ska vara bra mot finnar? Stämmer det? Isåfall är det ju ännu bättre för jag vill verkligen bli kvitt mina nu! Jag hoppas bara att det ska kännas varmt och skönt ute för förutom att hosta och snörvla så fryser jag, fruktansvärt! så lite värme vore skönt. Tack på förhand! 

Kommentarer
Postat av: Clara

Krya på dig!!!!

2013-03-14 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0