Lördag!

Godmorgon! Inatt hade jag turen att få sovsällskap utan förvarning men vi lyckades klämma ner oss 3 brudar i min säng och jag måste säga att det var trevligt att slippa somna (och vakna) ensam för en gångs skull, det händer ju nämligen inte allt för ofta sedan jag flyttade till London, och ännu mer sällan i min egen säng. 

Så nu har jag lämnat dem på bussen och ätit frukost och ska snart visa lite bilder från igår, ska bara lista ut vilka som är ok att visa för allmänheten, haha! Alltså igår var verkligen en kväll där det inte fanns mycket snyggt i våran värld. Varken bilder eller dansmoves... MEN jag hade så jäkla roligt! Alltså jag tror påriktigt inte att jag någonsin har brytt mig så lite om hur jag ser ut när jag dansar. Inte för att jag brukar bry mig så mycket, jag har ju pojkvän så vem fan ska jag imponera på när han inte är här liksom? Haha. men  jag brukar ändå vara lite medveten om hur jag rör mig (tror jag) nu bara körde vi och det var så jäkla kul! Mer sådant. 

Så det var ett bra sätt att fira den internationella kvinnodagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0