Lördag

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej.. 

Jag skriver hej för jag vet inte vad annars jag ska skriva. Idag har jag hunnit vakna med Linda och äta frukost innan jag åkte hem och hann med lite shoppning med Juliane vilket var himla tur med tanke på att hon åker hem snart! Vi har planerat huuur länge som helst att hinna ses men det är alltid något som lyckas komma ivägen.. men nu blev det alltså av. 

Det var det. Ikväll sitter jag barnvakt vilket känns jätte bra eftersom jag är jätte trött, vilket jag inte kan förstå eftersom vi sov väldigt länge... konstigt konstigt. Min hjärna fortsätter att ha fokus på fel saker i livet så jag ber om ursäkt för det, dvs ifall det drabbar bloggen annars behöver ju inte NI lida iallafall och det är ju bra. För allvarligt, det är verkligen jobbigt att inte kunna hålla fokus på det man vill/ska/måste. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0