Lite shoppning


Jag kände att det var på tiden att jag köpte mig lite nya myskläder eftersom det är i princip vad jag har på mig varje dag. Så det var sannerligen på tiden,  och blått är ju en favorit! Jag kände även att ett par solglasögon kan behövas i framtiden, även fast jag aldrig använder solglasögon (...) MEN jag tycker det är såå snyggt så jag tänkte ge det ett nytt försök. 


Ett par tränings tights och en sjal. Tränings tights var ett självklart köp då alla mina andra går sönder... kan det vara för att musklerna växer..? Och en sjal, ja, jag vet faktiskt inte varför jag köpte den, jag har aldrig i hela mitt liv använt en... men den var billig och fin och någon gång ska ju vara den första, right? 
Jag köpte även ett par skor. Jag vet fortfarande inte om jag tycker om dem eller inte. Jag tror jag gör det, och jag har funderat ett tag på att köpa ett par och se om jag gillar det och idag hittade jag dessa för en billig peng och efter att ha stått och funderat och fått kommentarerna "wow! They look good on you" och liknade från 3 olika främlingar så kände jag att - varför inte? 

Så det var det, och som allt på cp-gatan var det billigt så för allt detta betalade jag ynka 41pund (ca 410kr) för er som är intresserade. Jag vet inte om priser är kul/viktigt/intressant att veta eller inte? Jag försökte tänka efter själv om jag tycker det när jag läser andra bloggar men jag kunde inte komma på. 

Fast vid närmare efter tanke tror jag att det jag brukar bry mig om är VARS de är köpta och eftersom att det är cp-gatans affärer vi pratar om nu så gissar jag att det är rätt ointressant för alla svenskar? Eller? 

Nog om det, det har redan blivit mer text än jag planerade. Jag ska äta middag nu, eller något, och se Peter Pan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0