Kokar.

http://www.newstatesman.com/laurie-penny/2013/03/steubenville-rape-cultures-abu-ghraib-moment

Jag har inte läst om detta förrän ikväll och alltså... jag ska inte ens försöka skriva något för jag är så arg och äcklad och mörkrädd och mordisk (på riktigt) att det ändå bara skulle bli skit. MEN ALLVAR! HUR FAN TÄNKER VÄRLDEN??????? Hejdå jag flyttar till mars, jag blir påriktigt mörkrädd! Ok, man ska inte dra alla över en kam MEN av någon anledning så är det ju såhär och DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT!!! 

Nej, alltså påriktigt, jag kan inte ens skriva. Jag är så jävla förbannad. Det är fan inte ofta jag är såhär arg, hela min hjärna känns svart. Jag vill spy och slåss. Jag vet att man inte ska säga att någon förtjänar att dö, men detta är nästan gränsfall alltså... för man kan inte bete sig såhär och tro att det är rätt och ett helt normalt beteende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0