Kändisar rullar in som de ska

Igår fortsatte våra spaningar på kändare personer än oss själva då Zach Braff kom till samma ställe och satt i samma stol (possibly) som Jude Law. Dock slutade jag jobba lite för sent för att hinna få bra plats... jag fick nöja mig med att jag fick se honom tydligt, nära och bra när han klev in genom dörren och sedan spana på honom från toppen av en pall. Det funkar det med. 

Efter denna händelse for jag till Linda där de firade 3 månader i huset. Det var en trevlig kväll som råkade sluta med sömn i Lindas säng. Jag hade nämligen tänkt åka hem då jag ska jobba idag men det glömde jag visst bort. Jag är hemma nu iallafall och sitter här och hoppas att jag ska lyckas få något sommar jobb. Dock så tvivlar jag men hoppas kan man alltid! Hoppet är det sista som överger en människa har det ju sagts. 

Det finns ett annat problem i mitt liv också och det är att all mat är slut i detta hus och jag är VRÅLhungrig!!!!! Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag ska nog sova och vänta på att klockan blir halv två så att jag får jobba och tjäna lite pengar. Pengar rullar inte som det ska, det går bra nu! (Ack, om det ändå var sanning..det enda som rullar är jag) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0