Jag blir så ledsen!!!

Ååhhhhh... alltså jag känner för att gråta just nu för nu är min jävla näsa igentäppt igen... Förstår ni så jäkla jobbigt? Jag som hade hunnit få upp hoppet om tillfrisknelse men icket... 

Jag sa ju att jag skulle skita i min förkylning i veckan men alltså det som dessutom händer är att jag blir trött och otaggad och dessutom känns det näst intill omöjligt då jag knappt kan andas när jag sitter stilla. Visserligen kan man ju andas med munnen, men jag tror att ni kan förstå ändå? För de flesta av er har väl varit förkylda någon gång? 

Så nej, det blir ingen träning för mig idag. Jag ska dock försöka låta bli att vräka i mat, speciellt onyttig sådan, som jag brukar ha en tendens att göra när jag är sjuk, Suck så jävla jobbigt. Men det blir inte bättre av att klaga, jag har ju gått och önskat att få se sagan om ringen hela veckan så kanske får se det som en möjlighet att kolla på den eller något. 


Hihi, det är så roligt i bakom kulisserna när de filmar de små versionerna av Hobbitarna (?) Det ser verkligen så himla kul ut! Ifall ni inte har sett det så tycker jag att ni ska kolla det HÄR (Sen kan ni spola fram tills typ 2.30 ifall ni inte orkar se hela)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0