Idag är jag frisk!!

...Nåja, nästan iallafall. Jag kan andas genom näsan normalt iallafall och det är ju ett steg i rätt riktning. Jag blev iallafall så glad att jag tänkte "Yes! Nu ska jag fira med att fara till gymmet." Men, sen hostade jag till ordentligt och insåg att nej, kanske inte... gymmet får nog vänta en dag till. 

Men det går åt rätt håll iallafall och det är himla skönt! Något mer som går åt rätt håll är vädret. Solen skiner för andra dagen i rad nu! Det är visserligen fortfarande kallt, men skönt, utomhus, Kanske är våren äntligen här snart? Det vore bra för jag har en hud som aldrig vill bli brun så som vanligt, vill jag att det ska vara någon skillnad innan hösten måste jag börja i tid, det betyder i april eller så, så snälla solen - fortsätt lysa och vara varm så att jag kan börja min resa mot en brunare hy snart? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0