Harry Potter godis!

Efter en helt otrolig dag har vi nu kommit hem. De sa att vandringen brukar ta ca 3 timmar, i mitt och Sofias fall tog den närmare 6... hehe. Jag misstänker att vi kan ha satt nytt rekord i att ta längst tid på oss då vi blev "omkörda" redan efter första hörnet av 3 andra grupper.... Det säger er kanske inte så mycket, men man blev isläppta i grupper om ca 100 pars för att minska på trängseln, och när vi fortfarande stod och läste om producenterna eller vad det nu var så hann alltså ca 300 personer gå om oss. 

Vi tog tid på oss med andra ord, men OJ så värt det var! Helt otroligt! Men nu är vi hemma och vi ska givetvis kolla på Harry Potter nu och äta våra chokladgrodor (Jag fick Godric Gryffindor på mitt kort!) och även det svenska godiset ur påskägget som Sofia hade med sig, Hon tänker då på allt den kvinnan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0