Godkväll!

Ikväll har jag lagt allt vad vänner, fest och liknande heter på hyllan och istället haft en helt otroligt mysig kväll hemma med familjen. Först busade vi med barnen och när de lagt sig satt jag och min värdmamma och pratade om lite allt möjligt, drack lite vin, åt chips och kollade på bilder från när hon var i Indien när hon var lika gammal som mig. Det var verkligen otroligt trevligt och det händer inte allt för ofta att vi får möjligheten att sitta ner så och prata. 

Nu ska jag sova för min näsa blir bara värre och värre känner jag... jag vet inte om sömn egentligen kommer göra saken bättre, men det blir förhoppningsvis inte sämre iallafall och jag har då ändå ingen anledning att vara vaken längre, så godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0