Fredagen den första mars!

Godmorgon på er! 
Idag är jag trött för jag satt barnvakt hos en annan familj, men det var det självklart värt eftersom jag tjände lite extra kosing. Hehe. Då får jag vara hur trött jag vill för pengar är pengar och jag behöver dem! 

Jag kommer inte tillåta mig själv att sova idag heller för den delen, jag har nämligen lite olika saker att ta itu med. Jag har tillexempel lovat barnen en skattjakt hela veckan så det är väl på tiden att jag förbereder den. Sen ska jag ta mig till gymmet också hade jag tänkt, vi får se hur det blir med den saken men jag vill verkligen inte ge upp denna gången utan jag ska fan kämpa! Sen betalar jag ju en ganska ordentlig summa pengar varje månad så jag måste ju se till att de slantarna inte är förgäves. 

Annars är allt bra, så bra som det kan bli på min "dåliga vecka". Och det är ju tur! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0