Fredag

Idag har inte varit en sån bra dag.. jag är frisk men inte tillräckligt frisk för att kunna få träna och det gör mig jätte ledsen för det var mer än en vecka sedan nu och sen, som om det inte vore nog, så har jag dessutom en tendens att äta lite för onyttigt när jag är sjuk och det är väl egentligen ingen fara, MEN det är irriterande för att jag hade fått in ett bra "flyt" och åt väldigt bra och det kändes bra. Så nu har jag tappat det.. men förhoppningsvis återfår jag det nästa vecka (om jag är frisk vill säga) Jag får ta nya tag då! 

Så denna dag har inte varit mega bra, MEN dock så ska jag träffa Linda ikväll och det känns jätte kul för jag har inte träffat henne på två veckor och det är väldigt länge! 



Kommentarer
Postat av: Anneli

Styrkekramisar till dej! Ha en mysig helg:)

Svar: Tack så mycket! och detsamma:)!
Rebecka Wallgren

2013-03-15 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0