Fortsätter vara sjuk..

Åh alltså det här är fan inte roligt alltså. Jag har varit sjuk i två dagar och jag vill redan ta livet av mig. Nästan. Jag orkar ju inte göra någonting. Bara se på film och klappa katten. Kul liv. Sen skiner solen nu också och jag orkar inte ens gå ut, tack och lov att det ändå är rätt kallt så jag slipper vara ledsen över det. 

Det är iallafall 10 minuter kvar tills barnen ska hämtas så jag ska samla mina krafter och resa mig upp. Herregud, jag låter som en gammal tant. Det är iallafall dagar som dessa som jag verkligen längtar hem, fan vad skönt att bara kunna vara sjuk och inte behöva lämna sängen... men sån tur har jag inte. Kanske om ett år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0