Första dagen med Sofia

Idag må ni tro att vi har hunnit med mycket! För det första så vaknade vi redan halv nio pigga och glada trots att vi somnade närmare 2. Med andra ord har vi hunnit med en massa idag. Vi började dagen med en lång promenad i området där jag bor, vilket behövdes då vi båda saknat att promenera och prata med varandra. Sedan köpte vi mat och bjöd över Linda på pannkakor, så vi hade ett stort pannkakskalas!

När vi ätit oss mätta och glada tog vi bussen till London bridge och sedan har vi gått och gått och gått och gått och gått och kollat på allt vi passerat. Med andra ord har vi bockat av en hel del (egentligen typ alla) viktiga saker att se (typ big ben osv) och det känns skönt att ha fått så mycket gjort redan första dagen. Så det har varit väldigt trevligt, men tröttsamt så nu ligger vi utslagna (Sofia redan sovandes) i sängen. 

Jag har inga bilder från dagen, mitt minneskort är nämligen i Sofias kamera så jag kommer att visa bilder när veckan är över, och det blir nog lika så bra då jag ändå inte planerar att sitta så mycket vid datorn när Sofia är här!

Nu ska jag iallafall göra som Sofia och sova jag med för jag är super trött! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0