För ett år sedan

De senaste dagarna så har min familj och två andra nära familer varit och åkt skidor, myst framför melodifestivalen och massa sånt som vi alltid brukar göra under några dagar på sportlovet. Men detta år kan jag ju inte vara närvarande och det är lite psykist jobbigt för det är verkligen något speciellt med att åka iväg sådär och få åka snowboard och sedan sitta inne och mysa på kvällen och alltid framför melodifestivalen. I år har jag inte ens följt melodifestivalen men jag har förtstått att Robin vann, visst? Så jag lyssnar lite på hans låt nu så att jag inte är helt efter. Helt okej ändå. 

Iallafall så kollade jag på bilder från när vi var iväg förra året och leendet på mina läppar växer för varje bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0