Dålig natt..

Inatt har jag inte sovit bra, eller problem har varit att jag knappt kunnat andas pga min jävla näsa! Vad är det här??? Idag ska jag ta mig och köpa nässpray eller något, det är ett måste om jag ska kunna överleva. Det är så igentäppt att jag får ont i huvudet också, har ni varit med om det någongång? Sjukt jobbigt och irriterande iallafall.. 

Så jag ska äta frukost sen är prio ett att skaffa nässpray. Behöver ändå fixa lite annat smått så jag får väl göra det i samma veva, lika så bra. Vädret sugen förövrigt och det gör mig megaledsen... något som gör mig glad att jag har en megakul (förhoppningsvis) kväll med Linda inplanerad. Men mer om det sen, nu ska jag äta frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0