Aaaaaaaliens!

Idag såg jag en jätte mystisk sak i himlen. Det var två svarta sträck mitt på himlen (som var klarblå♥♥♥) och där stod dem, hela tiden. Även fast jag gnuggade mig i ögonen, tittade bort och tillbaka, kollade riktigt noga för att se om det var två flygplan som åkte jätte sakta eller något, men nej! det fortsatte att bara vara två svarta streck som stod stilla! 

Alltså jag trodde på riktigt först att jag kollade på en bild (på datorn eller så) och att de två svarta strecken var typ en liten kvist på linsen eller så, fast sedan kom jag ju på att jag faktiskt såg detta irl. Sjukt skumt faktiskt! Kan någon förklara detta? Annars tycker jag att vi bestämmer att det var aliens eller något för att göra livet lite mer spännande. 
Självklart så kunde jag inte ta någon bra bild med min kamera men sådär såg det ut! Lite otydligare, alltså mer "insmällt" men formen är den samma. Helt seriöst, vad var det jag såg? 

Kommentarer
Postat av: Claris

nej wooow va cooolt! och läskigt!

2013-03-03 @ 22:46:14
URL: http://clarasjlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0