Oj oj oj... nu var det länge sedan!

Här har det sannerligen stått still. Men jag tänker faktiskt inte ursäkta mig, jag har haft fullt upp med annat och verkligen inte haft minsta lilla lust att blogga - alls! Det kan faktiskt vara så att min blogg lust försvann i samband med mitt au pair liv (det märktes ju iallafall lite i slutet tycker jag) Så det skulle kunna vara så att bloggen förblir stilla tills att jag har ett roligare liv att skriva om (= något som inte bara innehåller vad jag gör i lilla staden Skellefteå) Men vi får se. 

Under de ca två veckor som gått sedan jag lämnade London har jag ju bland annat hunnit med att gå på balen med min Albin, och det tänkte jag att ni ska få se lite bilder på. Det är ju trots inte varje dag vi är så fint klädda (förmodligen sista gången framtills att jag gifter mig)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Såna underbara bilder på er underbara ungdomar !!! KRAMIS

Svar: Tack så mycket! Det är alltid kul att få höra, Kram kram!
Rebecka Wallgren

2013-06-06 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0