Walt Disney gör mig aldrig besviken


Om det är någon som alltid har fått mig på bättre humör så är det Walt Disney, eller ja åtminstonde hans verk. Men om inte han hade funnits så hade ju inte alla mina älskade disney filmer heller funnits (!!) iallafall inte så som de är nu. Detta gör nog att Walt Disney toppar listan på männen i mitt liv (hahah vad fel det där lät!) Näst efter pappa såklart, den som någonsin kan ta min pappas plats... nä, jag tänker inte ens fortsätta meningen för ingen, inte ens skaparen av mina bästa barndomsfilmer kan ta min pappas plats. Men få mig på bättre humör, det kan Walt Disney och hans filmer göra! 

Nu blev detta (som vanligt) ett längre inlägg än planerat. Jag ska avsluta mitt tal om pappa och Walt Disney och make a wish upon a star och sedan sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0