Träning och Lasse Åberg

Det här med att gå ner i vikt och bli snyggare är en svårighet för moi. Okej, jag måste börja om för nu lät jag som en som tycker att man måste vara smal osv för att vara snygg - Det tycker jag inte! Man kan vara snygg hur man än ser ut, det beror liksom mest på vad man utsrålar tycker jag.

Så, men jag vill gå ner ett par kilo så jag väger som jag gjorde innan jag flyttade till England (jävla England..) jag vill också gärna har tillbaks min hy som jag hade innan jag flyttade till England (jävla England..) Men man kan inte få allt, göra det bästa av situationen är det bästa man kan göra. Som ett av mina favorit citat:
 

Lasse Åberg är en kul och bra människa som jag har tyckt om sedan jag var ett litet barn och lyssnade på Electric banana band. Fast först tyckte jag bara om "Olyckan" som de flesta andra tyckte var hemskt (vad jag minns) men jag var ett ganska elaksinnat barn när jag var liten. Kan man ens säga så? "Elaksinnat", hmm... Jag tyckte om "det onda" rätt ofta så det var väl inte egentligen så konstigt då att jag tyckte mer om killen som vill att alla ska krocka och göra sig illa än den snälla som spelade banjo och sjöng om bananer. Jag föredrog badboys. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0