Torsdag

Godmorgon! (ja, godmorgon)

Min powernap som jag tänkte ta imorse efter jag hade lämnat barnen på skolan råkade sträcka sig ända fram tills nu (ok, en halvtimme sedan) och jag brukar verkligen aldrig sova längre än en timme absolut max! För sover jag mer blir jag typ obekväm på något sätt, jag känner att jag missar för mycket (i detta fall, missa för mycket tid att sitta vid datorn) och inte kommer kunna sova när jag sedan ska sova. Så ja, det är jag lite rädd för just nu. 

Det var då inte ens en bra powernap hel
 
ler, jag drömde jätte massa konstigt och som vanligt (varje gång jag har sovit mer än en timme i England) så innehåller drömarna att jag kommer för sent till jobbet/dödar ett barn/bränner mat/bränner huset och så vidare. Inga jätte roliga drömmar med andra ord. Denna gång drömde jag att jag var vilse i London och kunde inte ta mig hem och London visade sig sedan vara typ Brighton (?) och jag kunde ännu mindre ta mig hem, men då började alla att prata svenska och det betydde att det var OK att dela taxi med någon, så det gjorde jag. Men jag minns inte ifall jag kom i rätt tid ändå.. 

(snart, om ca två sekunder, ska ni få se på något lite intressantare, hehe) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0