Tog en liten för lång powernap

Här är lite bilder från i lördags då vi letade efter en bra pub och några från när vi slutligen hittat den. Jag tycker att bilderna är så roliga på något sätt, jag vet inte riktigt varför, men så kan det ju vara. 

Nu har jag iallafall råkat sova i närmare 2 timmar. Jag tar verkligen aldrig långa powernaps! Det blir bara liksom inte av, jag bestämmer mig liksom att nej, jag ska inte sova länge men idag blev det så ändå... det känns sådär, för nu kommer jag inte hinna allt som jag hade tänkt att hinna idag... suck. Nu hinner jag bara göra det viktigaste, vilket är att stryka kläder och äta pannkakor. Det är nämligen pannkakans dag här i England idag och då måste jag ju självklart delta! Jag älskar ju pannkakor. 

P.S Enligt mig så är pannkakor och plättar samma sak, så jag säger bara det som känns bäst för stunden. Då vet alla hur det ligger till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0