The Mask

Haha, alltså sista bilden, allting i bilden är typ roligt på något sätt. Spana in killen i bakgrunden med en blå mask runt halsen, jag tror han försöker förföra någon. Haha! 

Så här såg vi ut iallafall, och alltså det var verkligen fruktansvärt kul att bära mask! Det låter lite konstigt, men man känner sig verkligen väldigt anonym, osynlig på något vis och det var jävligt kul! Det blir som mystiskt på något sätt, det är liksom mörkt och de flesta har mask så man kan inte riktigt se hur de ser ut förrän man lyckas få någon att visa "sitt riktiga jag". Alla hade ju dock inte mask och flera tog av dem vilket jag förstår för det blir verkligen förbannat varmt. Typ som när man har benskydd när man spelar fotboll, det blir som extra svettigt där för det är instängt. Haha frääääääääscht! 

Jätte kul var det iallafall så jag hoppas att jag kommer få möjligheten att fara på någon mer innan jag åker hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0