Svenskt på menyn!

Jag lyckades få Martha att vilja äta makaroner och korv med mig, inte för att det var så jätte svårt egentligen, jag trodde att det skulle vara svårare. Så vi hade en mysig middag tillsammans med en aningens bränd (hehe) men god falukorv som även hon, till min glädje, tyckte om! 

Räven är borta nu förresten, pappan i familjen bar den genom huset med en spade och la den på gatan. Haha! Helt sant faktiskt, för det var som jag trodde att man var tvungen att ringa någon och de sa att han var tvungen att betala ifall den låg på hans gård och då frågade han ifall han behövde betala om han la den på gatan och då sa de nej. Så ja, nu ligger den där och väntar på att plockas upp. Det lät lite hemskt, men den är ju redan död så.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0