Söndag!

Godmorgon! Jag har nu vaknat till liv och fått i mig lite frukost - såååå gott! Nu sitter jag och funderar på om jag ska pallra mig till gymmet eller inte... jag vill egentligen men jag är osäker på om jag kommer hinna eftersom jag ska möta upp Rebecka senare. Hmm.... det tåls att funderas på, men dock kan jag inte fundera så länge och det är ju lite jobbigt. Men efter att ha slängt ett öga på klockan och insett att den snart är halv 12 så insåg jag att jag absolut inte kommer hinna. Skönt, då var det bestämt! 


Jag hittade en massa gammla bilder när jag letade upp bilder på Sofia, tror jag ska ta och visa några från tillexempel detta tillfälle då jag, Sofia och Clara klädde ut oss lite och hade en picknick medan den andra Sofian fotade oss. Hade helt seriöst nästan glömt bort detta. Tänk vad tur det är att det finns bilder! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0