Sååååååååååååååå skönt!!!

Efter ca 40 minuter har jag nu äntligen lyckats knåpa ihop ett CV!!!!!!!! Så. Jäkla. Skönt!! Nu ska jag lämna det för kvällen och sedan kolla igenom det imorgon igen, brukar alltid kunna hitta fel eller så dagen efter. Hoppas bara det inte är försent att söka jobb? När är det försent att söka?? Kan ju inte vara det än iallafall, det är ju trots allt ändå bara den 11 februari. Annars kommer jag att gå i ide för resten av livet, för jag vill inte ha kämpat mig igenom blod, svett och tårar för ett CV som inte ens var värt något! 

Men för tillfället är jag bara glad och stolt att jag faktiskt har, efter närmare två veckor, kommit till skott och fått det gjort! Bra jobbat Rebecka, bra jobbat! Hoppas att ni förresten har haft en bra måndagkväll (dag också för den delen) Ska sova nu innan klockan blir för sent, vill gärna vara lite piggare imorgon. Godnatt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0